new moon (: <3

idah kollade jag på new moon med elin,
den va BÄÄÄÄST (:<3
dagen gick till så här:
först gick jag till elin
men dem var nt hemma
då gick jag till hennes pappa
och vi cyklade upp till stan
där mötte jag elin o dem
sen gick vi till burger king
för att det va typ en timme kvar
tills den börja
och för att vi va hungriga
sen kl 3 gick vi till filmstaden
och köpte popcorn och läsk
sen kollade vi på filmen
och den va as bra,
rekomenderar(stavning)den verkligen! <3
sen gick vi te krämaren (:
på vägen hem så hållde jag och elin
på att kasta upp popcorn sen hem
och nu sitter jag framför datorn och tråkar ;o <3
pösssssss(L) grattis te den som orka läsa allt (:


Kommentarer
Postat av: joolinee♥

KUL :) ♥



älskarey <3

2009-11-30 @ 16:44:02
Postat av: natta (natalie)

jaa, den va BÄST ;o <3



pöss



är med joline nu :D <3

LOVEU//joline o natalie <33333

2009-11-30 @ 16:46:44
Postat av: Olén

Jag orkade läsa allt!

2009-12-03 @ 02:58:51
URL: http://fitnessatot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0